Heeft u geen antwoord gevonden op deze website?
Stuur ons een mail
Dat kan met het contactformulier hiernaast. U ontvangt ook per e-mail het antwoord. Let op: onze e-mail kan in uw spambox terecht komen.
Belt u ons liever?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:15 uur op 088 119 80 40. Kies menu optie 2 voor de afdeling Werkgeverszaken, daarna menu optie 1 voor vragen over de inhoud van de factuur of de gegevensaanlevering, kies voor menu optie 2 voor de Financiële afdeling voor vragen over de betaling van de factuur.
Klachten en geschillen
Het pensioenfonds probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar misschien bent u toch niet tevreden over het pensioenfonds of de uitvoering van de pensioenregeling. Er kan dan sprake zijn van een klacht of geschil.
Wat verstaan we onder een geschil?
Bent u het niet eens met de manier waarop de statuten en reglementen van het pensioenfonds worden toegepast? Dan spreken we van een geschil.
Wat verstaan we onder een klacht?
Bent u het niet eens met de uitvoering van de pensioenregeling en de behandeling, omgangsvormen of dienstverlening van de medewerkers die de regeling uitvoeren? En maakt u dit kenbaar? Dan spreken we van een klacht.