U kunt met al uw vragen bij ons terecht

Heeft u geen antwoord gevonden op de website? 

U kunt ons een mail sturen met het contactformulier hiernaast. U ontvangt ons antwoord ook per e-mail. Let op: onze e-mail kan in uw spambox terechtkomen.

Belt u ons liever? Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:15 uur op 088 119 80 40. Kies menu optie 1 voor de afdeling deelnemerszaken. 

 

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening?

Neem dan meteen contact met ons op via het contactformulier. Vaak kan een klacht eenvoudig worden opgelost.

 

Klachten en geschillen

Het pensioenfonds probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar misschien bent u toch niet tevreden over het pensioenfonds of de uitvoering van de pensioenregeling. Er kan dan sprake zijn van een klacht of geschil.

Wat verstaan we onder een geschil?
Bent u het niet eens met de manier waarop de statuten en reglementen van het pensioenfonds worden toegepast? Dan spreken we van een geschil. In ons geschillenreglement leest u hoe u een geschil bij ons kunt indienen.

Wat verstaan we onder een klacht?
Bent u het niet eens met de uitvoering van de pensioenregeling en de behandeling, omgangsvormen of dienstverlening van de medewerkers die de regeling uitvoeren? En maakt u dit kenbaar? Dan spreken we van een klacht. In ons klachtenreglement leest u hoe u een klacht bij ons kunt indienen.

Persoonsgegevens
Vermeld hier uw geboortenaam
Moet een "@" en een "." punt bevatten
Informatie
Sleep of selecteer het bestand dat je wil uploaden
Sleep of selecteer het bestand dat je wil uploaden
Sleep of selecteer het bestand dat je wil uploaden
Sleep of selecteer het bestand dat je wil uploaden
Sleep of selecteer het bestand dat je wil uploaden