U kunt ons een mail sturen met het contactformulier hiernaast
U ontvangt ons antwoord ook per e-mail. Let op: onze e-mail kan in uw spambox terechtkomen.
U mag ons natuurlijk ook bellen
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:15 uur op 088 119 80 40. Kies menu optie 1 voor de afdeling deelnemerszaken.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening?
Neem dan meteen contact met ons op via het contactformulier. Vaak kan een klacht eenvoudig worden opgelost.
Klachten en geschillen
Het pensioenfonds probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar misschien bent u toch niet tevreden over het pensioenfonds of de uitvoering van de pensioenregeling. Er kan dan sprake zijn van een klacht of geschil.
Wat verstaan we onder een geschil?
Bent u het niet eens met de manier waarop de statuten en reglementen van het pensioenfonds worden toegepast? Dan spreken we van een geschil. In ons geschillenreglement leest u hoe u een geschil bij ons kunt indienen.
Wat verstaan we onder een klacht?
Bent u het niet eens met de uitvoering van de pensioenregeling en de behandeling, omgangsvormen of dienstverlening van de medewerkers die de regeling uitvoeren? En maakt u dit kenbaar? Dan spreken we van een klacht. In ons klachtenreglement of klachtenpagina leest u hoe u een klacht bij ons kunt indienen.